Våra rådgivare finns här 24 timmar om dygnet, tillgängliga från bekvämligheten av sina egna hem. Vår tjänst är kvalitetsgodkänd. Alla samtal mellan dig och rådgivaren är konfidentiella.
Ring 0939-1147147 så får du tydliga instruktioner om hur du går tillväga. Tryck 1 för att kopplas till första lediga person. Tryck 2 för att lyssna på presentationer. Tryck 3 för att välja vem du vill prata med. Tryck på 9 när som helst under samtalet med rådgivaren för att återgå till huvudmenyn.
Samtalet kostar 18.90 kr/min. Du debiteras från det att samtalet kopplas upp tills du kopplar bort samtalet. Om din operatör normalt tar ut en vanlig samtalstaxa läggs en sådan samtalstaxa till. Kostnaden läggs på din telefonräkning.
Samtalet avbryts normalt automatiskt av telebolaget efter cirka 50 minuter. Du är då välkommen att ringa tillbaka. Om ett samtal avbryts och du ringer tillbaka inom 3 minuter kopplas du direkt till samma rådgivare.
Du måste vara över 18 år för att använda våra tjänster och telefonabonnemanget måste stå i ditt namn, alternativt måste du ha tillstånd från den som äger telefonabonnemanget för att ringa. Det går inte att ringa med kontantkort från Telia, Tre och Telenor. Det finns ingen ångerrätt på denna typ av tjänster. Alla samtal betraktas som underhållning. Våra rådgivare kommer inte att ge råd som rör medicin, sjukdomar, affärsbeslut eller spel.
Om du vill lägga till ditt telefonnummer och få SMS när vi ger bort gratisminuter, klicka här. Om du vill ta bort ditt telefonnummer för att sluta få SMS om gratisminuter, klicka här.
Ringer du 0939-nummer med Telia?
Du som är kund hos Telia och ringer 0939-nummer får efter 1 Februari 2025 inte längre dina betalsamtal på telefonräkningen. Istället får du ett SMS efter samtalet med betalningsinformation. Du kan enkelt betala med Swish, konto- eller kreditkort samt bankgiro. Du behöver bara ange personnummer första gången du ringer. Nästa gång du ringer kommer du direkt till tjänsten.
Vill du hellre betala med faktura?
Fakturakunder ringer vår tjänst på 0300-575757. Samtalet kostar 39.90 kr/min, och du betalar diskret i efterhand. Du kan välja att få fakturan till din mejl eller brevlåda. Att lyssna på rådgivarnas presentationer är gratis. Lägsta kostnad per samtal är 15 minuter. En faktureringsavgift på 95 kr tillkommer på fakturan. Fakturan måste betalas inom 20 dagar.
Kan du inte kopplas fram?
Om du inte kan kopplas fram kan det bero på att din kreditgräns har uppnåtts, att din faktura ännu inte är betald eller att du har ett dolt eller skyddat nummer.
Är det första gången du ringer och du inte kan kopplas fram beror det på att vi inte vet vart vi ska skicka din faktura. Då kan du enkelt registrera dig som fakturakund genom att klicka här.
Diskret faktura via mejl
Om du vill motta fakturan via mejl istället för som brevfaktura, kan du enkelt uppdatera ditt kundkonto genom att klicka här. Alternativt kan du kontakta vår kundtjänst.
Du når vår kundtjänst på help@synskonline.se. På vardagar 09-17 kan du även ringa oss på 0660-660020. Om vi är upptagna kan du lämna ditt telefonnummer, namn och ärende så återkommer vi till dig inom kort.
Synskonline, Bondegatan 50, 116 33, Stockholm. Red Hat Holdings Limited, Evangelistrias 10, Levanco Tower 1, Office 601, 3031, Limassol, Cypern.
Angelina
62
Angelina är en spådam av högsta klass som finns redo på den här spålinjen för din...